Szerviz

Szervizünk arra törekszik, hogy minél kevesebb pénzt fizessenek ügyfeleink, megfelelő szolgáltatásért cserébe. Mi bevalljuk, hogy utángyártott alkatrészekkel dolgozunk, nem csak eredetiekkel. Természetesen kérésre utángyártott és gyári alkatrészt is tudunk használni. Mindegyiket felajánljuk, mint választási lehetőség. Ezzel a ténnyel csupán azt szeretnénk elérni, hogy ne azért legyen szimpátia szervizünkkel, mert elmondjuk, hogy minden gyári és ezért minden maximálisan drága, hanem probálunk minél olcsóbban kihozni teljeskörű garanciával, és több éves szervizes tapasztalattal a munka megoldását.
Ennek megértését köszönjük!

Garancia

Természetesen minden beszerelt alkatrészünk akár gyári akár utángyárott személyesen mi ellenörzünk beszerelés elött és garanciával adunk ki a kezünkből. Ennek segítségével tudunk minel nagyobb és szélesebb garanciát vállalni a munkáinkra.

Mi törekszünk a szervizelésnél arra hogy úgy javítjuk hogy ne kelljen garanciális problémával visszahozni ez mindkét félnek hasznos igy csak növekszik ügyfeleink létszáma.

Álltalunk beszerelt alkatrész garanciális meghibásodásánál természetesen a javítás díjmentes ezért is hívják garanciának.

Gyakran Ismételt Kérdések (GYIK)

Lefagyott az iPhone-om, nem reagál semmire. Mi a teendő?

A telefont újra kell indítani. Ahhoz, hogy újra indítsa a telefont, nyomja le egyszerre a HOME-, és a lock (bekapcsoló) gombot, majd tartsa lenyomva addig, míg meg nem jelenik a kijelzőn az alma logo.

Hogyan történik egy javítás nálunk?

Mégmielőtt bármi történne, felhív minket, vagy ír egy e-mail-t, ahol elmondja készülékével kapcsolatos problémáit / panaszait. Ezután megpróbálunk segíteni a probléma elhárításában. Amennyiben ez nem működik, abban az esetben megkérjük, hogy hozza be szervizünkbe. Itt díjmentesen bevizsgáljuk, majd ezt követően adunk egy árajánlatot, illetve megállapítjuk, hogy mennyi időt vesz majd igénybe ez a javítás. Természetesen, ha van rá lehetőség, és időben jóváhagyja a javítást, akkor még aznap is kész lehet, ha nem, akkor maximum 1-2 napon belül tudjuk orvosolni a problémát. Ennek elkerülése végett, mindig előre előre egyeztetünk az ügyféllel a szervízelés idejéről.

Karcos, vagy betört az Iphone kijelzője, mit lehet vele tenni?

Nos az a helyzet, hogy semmit, mivel ezeket sem polírozással, sem pedig más egyéb eszközzel nem lehet javítani. Az egyetlen mód az üveg / kijelző cseréje.

Az ügyfél által szerzett alkatrészt beszerelitek?

Természetesen, de mi csak a saját alkatrészeinkre tudunk garanciát vállalni. Ellenben ha az ügyfél ragaszkodik általa szerzett alkatrészéhez, abban az esetben helyzetserűen megpróbáljuk azzal megoldani a problémát.

Elérhetőségek

Szervíz: 1193 Bp. Deák Ferenc u. 1

Telefon: +36 30 820 2059

Email: iphoneszereles@gmail.com

Nyitvatartás: H-P: 10-19h, Szo: 9-13h

Facebook oldalunk